Emma en Mona

2015 wordt voor mij een jaar waarin ik meer wil doen voor anderen.
Ik wil kleine jurkjes blijven naaien voor andere kleine meisjes dan de mijne,
ik wil zorg dragen voor anderen en mensen blij maken zonder er zelf iets anders dan vriendschap en een lach voor terug te vragen.
Ik denk dat daar veel geluk uit te halen valt.
Ik begin deze actie met een verzoek van Sharon.
Sharon is geen stilzitter (klinkt vertrouwd) en maakt schitterende patronen voor jongens.
Ze werd genomineerd voor de Bryo-awards en heeft nu onze steun nodig.
Naaiend Vlaanderen krijgt hiermee de kans te bewijzen dat we met velen zijn
Elke stem telt in deze wedstrijd en elke stem doet er toe.
Ik gaf mijn stem al aan Sharon en roep jullie op om hetzelfde te doen.

Wil jij Zonen 09 aan de overwinning helpen? 
  • Tot en met 23/1 (maar hoe rapper hoe liever!) kun je stemmen op het filmpje van Sharon en zonen 09
  • Vul je naam en emailadres in.
  • Klik op de link die je in je mailbox krijgt (!!!check zeker je SPAMFILTER!!!) en vul je wachtwoord aan.



emma en mona
Ik had niet zo op de afmetingen gelet en dacht wel te zien wat ik er mee kon maken voor mijn grote meisjes. Net op het moment dat ik mijn jurkpatroon zocht, liet Mona

Emma En Mona on Pinterest
See what Emma En Mona (emmamonablog) has discovered on Pinterest, the world's biggest collection of everybody's favorite things.

Emma en Mona on Pinterest | 15 Pins
Pins about Emma en Mona hand-picked by Pinner Debbie Knops | See more about vans, tricot and tutorials.

Emma & Mona | Facebook
Emma & Mona. 3,468 likes · 227 talking about this. Volg de blog Emma en Mona achter de schermen.

Flickr: The Emma en Mona, wat maak jij? Pool
Heb jij iets gemaakt met de handleidingen en tips van de blog Emma en Mona, dan kan je hier jouw foto plaatsen.

Flickr: emma en mona blog - Welcome to Flickr - Photo Sharing
Griet emma en mona blog 495 Photos. October 2011 Member Since. Photostream; Albums; Favorites; Map; Galleries; Collections; Archives

emma en mona: handleiding strandtas tafelzeil
Stik met een grote steek. Om tafelzeil netjes te stikken gebruik je best een boventransportvoet. Ik heb die niet, maar als je een grotere steek (3,5-4) gebruikt en

Blogger: User Profile: Emma en Mona
On Blogger since May 2007. Profile views - 12786. My blogs. Sewing is fun; een vleugje van geluk; emma en mona

Emma En Mona - beritaanyar.com
Mona sax is a fictional character in the neo-noir media franchise max payne, where she represents the femme fatale archetype. mona is a mysterious contract killer in.

Emma & Mona
Emma & Mona is on Facebook. To connect with Emma & Mona, join Facebook today.

Previous
Next Post »